poniedziałek, 26 maja 2014

Siemka . ! :)

W sobotę 24 maja odbyło się 1 spotkanie blogerek , na którym miałam przyjemność uczestniczyć . :) Spotaknie spędziłyśmy w Pizzerii Tymff we Wschowie , gdzie atmosfera była bardzo przyjemna , dzięki wystrojowi i przybyłych gości . ;) Było miło i zabawnie . Rozmowy jak można się spodziewać były o kosmetykach , ale również na inne tematy . Dostaliśmy również upominki , było to moje pierwsze spotkanie i jestem z niego bardzo zadowolona . :)








         
                                                          A o to nasi sponsorzy . :)  

                                                        


5 komentarzy:

  1. pewnie miło spędziłyście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa :)
    www.blog017.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne to. *.*
    Tez chcialabym kiedys w czyms takim uczestniczyc :))
    http://naatalia-naatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia *.* Zapraszam do mnie http://my-sweet--day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, zawsze chciałam wziąć udział w takim spotkaniu! ;)

    OdpowiedzUsuń